torsdag 27 juni 2013

Östersund - Trondheim

Lillebror i rött.
 
Hej! Jag åkte upp till Jämtland med brorsan i tisdags. Det är löparfest här uppe i form av en stafett där man springa mellan Östersund och Trondheim under 4 dagar.
 
Jag har dock ställt in mina Norgeplaner idag och ska vara hemma och jobba istället. Fick nästa en chock när jag såg hur matcherna hade slutat igår. Hoppas att ni fick in något på alla storfavoriter som förlorade! Jag pratade med Johannes som är kvar hemma i Göteborg och enligt honom hade det varit en av hans värsta dagar.
 
 


1 kommentar:

  1. Hej Cecilica,

    Till att börja med, tack för en intressant och läsvärd blogg.

    Jag undrar hur du gör när du tradar under enskilda bollar i ett game. Eftersom livesändningar och uppdateringar för tennismatcher som man kan följa på tv eller på nätet alltid verkar ha en fördröjning som ibland verkar kunna vara flera minuter. Risken är ju att man tradar när man tror att matchen har en viss ställning, exempelvis 40-40, men att ställningen i samband med att man lagt sitt vad är förändrad eftersom bollen redan är färdigspelad, dessutom tar det ju ett visst antal sekunder att lägga själva vadet.

    Själv tradar jag bara fotboll live eftersom man då inte har samma problem i och med att marknaden stängs vid mål och andra viktiga händelser.

    Jag har också en annan fråga, och det är om du använder dig av någon speciell programvara när du tradar eller om du bara använder dig av Betfairs vanliga användargränssnitt.

    /Oskar

    SvaraRadera