måndag 24 juni 2013

Let the games begin! - Wimbledon 2013

Hej! Hoppas att er Midsommar var fin! Vi höll igång till 06.30 så resten av helgen har spenderats i soffan med filmmarathon.

Strax drar årets tredje Grand Slam igång. Dagen har börjat med tekniska problem här. Min ena dator har gjort någon uppdatering i helgen som gör att vissa sidor inte fungerar som de ska, bl a Betfair - jag har t ex problem att komma in på marknader. Jag hoppas att jag har fått bukt på det nu. Sedan har vi suttit i telefon och försökt att ändra om kanalpaketet så att vi ska kunna se någon tennis från Wimbledon. Jag trodde att detta var fixat för flera veckor sedan men det hade blivit något missförstånd. Det är ju helt hopplöst att inte ha någon stream från bet 365.

Jag har valt ut 2 matcher som jag ska börja med idag. Jag tror ingen av dem blir några bra tradarmatcher men jag vågar inte ge mig in i några sådana fören jag vet att datorn fungerar som den ska. Jag har tagit position på 2 spelare från start som jag tror kommer att vara mer eller mindre överlägsna i sina matcher.

Safarova @ 1.22 mot Davis och Fognini @ 1.45 mot Melzer - Fognini litar jag iofs inte på. Han kan vara lite oberäknelig och nonchalant ibland så om jag får chansen så ska jag boka honom om han går ner på låga odds. Safarova å andra sidan tror jag inte kommer ha några problem med att gå vidare till andra omgången.

1 kommentar:

  1. Skaffa en VPN (kostar 10$ för en månad ca) och koppla upp er mot en engelskserver. Så kommer ni åt bet365's sändningar från wimbledon 10 streams bara att välja och vraka.

    SvaraRadera