torsdag 6 juni 2013

8 snabba

1. Favoriterna släppte endast ett set av elva tillsammans igår. Säger ju att det inte i dessa matcher de förlorar. Jag såg inget av Nadal - Wawrinka men Djokovic spelade riktigt bra, tycker inte att Haas gjorde en dålig match det vara bara världsettan som spelade i en helt annan liga igår. Haas hade sin chans att ta andra set i tiebreak, men jag tror inte att de hade spelat någon roll. Djokovic är helt enkelt för bra i dessa sammanhang.

2. Sveriges nationaldag idag, det firade jag med att starta dagen med en löparunda och sväng förbi gymmet i sverigefärger.
                                             
3. Ikväll kommer mamma, pappa, syrran och systersonen hit. Wieee, som jag längtar! Att bo 80 mil ifrån varandra är inte optimalt.
 
4. Sammy, betfairtennistrader, skrev att alla verkar gilla en P&L print screen. Tja, varför inte...
Här kommer maj månad.
 
 
5. Btw, så har jag ingen aning om varför vissa av orden i mina poster blir länkade till reklam. Det är ingenting som jag har lagt till och jag vet inte hur jag ska få bort dem. Är det någonting jag aldrig har tjänat en spänn på så är det på att blogga.
 
6. Igår godkände jag PC 2-villkoren - ja, jag skänker med glädje alla mina hästar till Tengel. Typ.
 
Lyckligtvis så har jag i och med alla swings redan sådan hög procentsats så jag har ett ca 250.000 till godo innan jag måste börja pynta.

 "Det innebär att du kommer att få betala högre premieavgifter. Från och med den 18 juli 2011 kommer premieavgiften för dina spel att vara 40%.

Observera att vi när vi ändrar den premieavgift som gäller för ditt spelande antar att du alltid har betalat premieavgifter på den nivå som vi ändrar till. På så sätt säkerställer vi att du anses ha genererat totala avgifter lika med minst 40% av din totala bruttovinst vid det tillfälle då de nya avgiftsnivåerna träder i kraft.

Om du alltid hade betalat premieavgifter på 40% fram till den 27 maj 2013 skulle du ha ansetts ha genererat totala avgifter på £145997.51, vilket motsvarar 42.1 % av din totala bruttovinst vid den tidpunkten. Therefore, you will not incur Premium Charges until you have won at least £18258.05.

Bekräfta att du läst om ändringarna genom att klicka på knappen nedan. Observera att fortsatt användning av tjänsterna efter 18 juli 2011 utgör ett godkännande av de ändrade villkoren."

 
7.
 
Nu är den blivande 9-åringens paket inslagna. Blir inte så många i år, vill ju inte att hon ska bli bortskämd :P
 
8. Om 16 veckor, 2 dagar och 22 timmar ska jag ska springa Berlin Marathon - måste börja marathonträna nu!

     
 
 
     
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar