onsdag 12 juni 2013

Sommar på riktigt!

Sommarvärmen infann sig här på västkusten för flera veckor sedan, men det riktiga sommaren började idag - för idag har vi varit på skolavslutning. 9 veckors sommarlov väntar utan att behöva kliva upp 07.00 varje morgon (oavsett arbetstider) för att skjutsa till skolan.
 
Jag är lite småstressad så jag hinner inte skriva så mycket om dagens matcher nu, men om jag ska plocka ut 2 favoriter av de som börjar spela nu som kan vara värda att boka pre-start så väljer jag följande:

Hewitt - Dimitrov

Dimitrov är favorit till 1.50 (ish) från start, han var nära att förlora mot Sela i den förra matchen då Sela servade för matchen och hade 30 vid 5-4, så jag gissar att han kan få problem även mot Hewitt idag. Jag tror dock att han kan vinna matchen även om han förlorar första set eller hamnar i underläge, speciellt om han har med sig Maria Sharapova på läktaren och Hewitt var inte alltför stabil i sin förra match heller. Det kan bli en bra match att trada och det kan vara värt att ha en liten bokning på Dimitrov att leka med om matchen blir svängig eller om Hewitt går fram till en enkel ledning.

Pironkova - Cirstea

Funderar på Pironkovas startodds här som är strax över 1.60, vilket jag tycker är för lågt - tjejen har ju knappt vunnit en match i år. Pironkova är duktigt på gräset och det inte är Cristeas bästa underlag, men jag tror på dogen här så det blir en liten bokning på favoriten även här.

1 kommentar:

  1. Satt ju som en smäck det ju:-)
    Mer av den varan tack!

    SvaraRadera