fredag 14 juni 2013

Kvarts och semi - del 2

Allstå om jag måste lyssna på Gyllene tiders, "man blir yr" en gång till, så vet jag inte vad jag gör - plz honney, sänk!

Jankovic - Petkovic

Första matchen för Jankovic där hon möter någon form av motstånd att tala om. Marknaden brukar inte gilla Jankovic, Petkovic däremot har de älskat denna vecka så av den anledningen kan det vara värt att boka Jankovic till 1.43 även om jag tror att hon vinner matchen. Hur som helst så kommer det säkert gå att få bättre odds på henne än i de hon står i nu.

Del Potro - Hewitt

Antingen blir detta en tråkig match där Del Potro vinner i två raka. Eller så blir det en rolig match som går till 3 set. Har en liten känsla av att Del Potro börjar bli varm i kläderna och även om Hewitt har utryckt att han gärna skulle vilja vinna denna turnering så tror jag tyvärr inte att han gör det. 1.47 på Del Potro pre-start.
 
Halep - Safarova
 
Safarova hade en tuff match igår mot Hercog och den hade lika gärna kunnat slutat i förlust, men hon gjorde ingen dålig match det var helt enkelt Hercog som bjöd på hårt motstånd. Jag såg aldrig hur Halep spelade igår förutom att hon vann i två raka. Idag är Halep favorit till 1.62. Jag har svårt att plocka ut en vinnare här, har helt enkelt sett för lite av dessa 2 spelare men Safarova är kapabel till att vinna denna match så det kan hända att det blir en lay på favoriten här.


Lisciki - Riske

Jag vet inte riktigt om jag tycker att Lisicki var värd att vinna sin match igår, men hon hängde i även när hon hade problem och hon är nu ett steg närmare finalen. Tror att det blir hon som spelar semifinal imorgon även om jag tycker att Riske är en intressant ung spelare. 1.38 kan man spela på Lisicki innan start.
 
Murray - Becker
 
Tja, får väl säga Murray @ 1.07 här även om jag kommer att avstå från att göra något i matchen om det inte är så att han får problem.
 
Tsonga - Kudla
 
Jag vet inte riktigt vad Tsonga höll på med i sina 2 matcher igår men han kostade mig många 1000-lappar. Han förlorade andra set både mot Sijsling och Roger-Vasselin. Men nu har han stökat undan de matcherna och har han huvudet med sig ska Kudla inte bli något problem idag. Men håll koll på matchen för guds skull, han var nära att ta in traiinern igår men han viftade bort den när han breakade och höll i sista set.
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar