lördag 8 september 2012

Fuck US

Jag kan berätta en sak för alla som vill börja trada på heltid, eller för ni som gör det på deltid, eller för de som gör det som en hobbey. Ibland är det är skittungt. PUNKT.

Har man en strategi som gör att man "endast" tjänar ett par hundralappar/tusenlappar per dag innefattar detta antagligen inte er. Good for u!

Men för de, som har som oss, mig och min sambo, som har en hel del swings, så fattar ni vad jag menar. Ibland är det tufft och det kan vara små tillfälligheters som avgör om det är succe eller katastrof. Jag säger inte att en en boll, game eller kanske ett set ska gör för stor skillnad, men ibland gör det tyvärr det.

Jag tror inte att jag, eller rättare sagt vi, någonsin har gått plus på US Open. Och så heller inte i år som det verkar. Jag har ett par matcher, som jag hade marinalen på rätt sida men ändå slutade åt helvete, bakom mig. Så jag har lagt US Open bakom mig. På måndag startar dagjobb igen. Äntligen!

1 kommentar:

  1. Indeed. Us open har inte varit en rolig historia. Det hela började väl med att Goffin missade 10bp mot Berdych i första omgången och efter det ville ingen spelare breaka. Hur många missade breakbollar har det inte varit under Us open egentligen? Sjukt.
    Tur att Betfair haft marknader för damdubbeln, utan den hade jag varit knallröd.

    SvaraRadera