måndag 24 juni 2013

3 matcher

Safarova vann sin match i 2 raka utan problem.

Fognini hade set och break upp 1-0 (4-2), men förlorade med 1-3 i set. Jag hade lagt upp en bokning på 1.10 som jag fick matchad på Fognini under andra set och jag var nöjd och ut-greenade när det blev 1-1 i set. Marknaden gjorde sedan en superjustering och bytte favorit i matchen. Jag tradade bort ganska mycket i tredje setet - mycket pgr av att det var en sådan "medgångsmarknad" - dvs det blev hela tiden press på att spela på dem av den som vann senaste bollen. Ovanligt att marknaden rör sig så mycket när det är bäst av fem set faktiskt. I alla fall så fick den eller de som gjorde om Melzer till favorit rätt, för han vann relativt enkelt efter att han vänt matchen.

Azarenka hade ett otäckt fall i hennes match, där motståndaren gick ner från 500 ggr till under 3 ggr på ett ögonblick. Azarenka vann i 2 raka men hon såg tagen ut efter fallet. Jag hade inte sett någon anledning till att gå in i matchen så jag var inte involverad i marknaden innan fallet. Spelade dock på Azarenka till ett snitt av 1.66 efter att traiinern var ifrån banan och spelet var igång igen.


1 kommentar:

  1. How do you do a few years ago found your trading blog. Unfortunately, my English is not very good to express your admiration in here glad to find your new blog. Helped me deal hope you blog more and more prosperous in here I I hope you are prompted for each race players can clearly promote buying or selling because we are not very understanding of the Swedish language. extremely grateful to you, thank you

    SvaraRadera