tisdag 8 januari 2013

Pågående match

Barthel och Scheepers håller på att göra upp i Brisbane och jag hoppas verkligen att Barthel tar detta i 2 set, (hon leder just nu med 1-0 i set och det står *2-3 i andra set) inte så mycket för min egen skull men det smäller från kontoret på övervåningen där Johannes sitter och tradar, varje gång hon förlorar en boll så jag gissar att han har mycket minus på Scheepers. Jag har också pengarna på Barthel för tillfället men det är bara för att hon ligger så högt i odds hela tiden, men det är en tajt match så den kan gå hur som helst.

Edit
Oddskurva Barthel

7-6 7-5 till favoriten Barthel men det hade lika gärna varit vinnarsiffrorna för Scheppers då det var en jämn match och hon ledde flera gånger med ett break upp i båda seten. Tappade 40-0 till break vid ett tillfälle och blev bruten från gamebollar ett par gånger. Barthel räddade även 15-40 när hon servade för matchen. Dock tyckte jag att Barthel lite för högt hela tiden i andra set. Hon var över startoddset flera gånger trots att hon Scheepers endast ledde med ett break utan att kunna själv kunna hålla serven. Ett break i damtennis betyder inte alltid så mycket.

En match kvar idag, Stephen mot Halep. Stephen har spelat bra så jag kommer att lägga ett bet på henne @1.45 från start.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar