måndag 21 januari 2013

Chardy - Seppi

Äsch, Kuznetsova tog hem det med 7-5 i avgörande set, men det var en öppen historia precis som jag trodde. Jag tycker att det är roligt att hon är tillbaka i alla fall.

Nu funderar jag på matchen mellan Seppi och Chardy. Seppi har precis vunnit första set och står i 1.22 men den här matchen måste väl Chardy kunna vända på som han spelade mot Del Potro. Inte tror jag Seppi kommer vinna i 3 raka iaf, innan start så hade jag tippat Chardy som vinnare så jag får stå för det trots att han ligger under.

3 kommentarer:

  1. Ser onekligen stark ut inför 4e set...

    Vad tror du om Tsonga - Gasman? Tror Tsonga tar de relativt enkelt. Men man vet aldrig med de här fransoserna.

    SvaraRadera
  2. Nä, man vet ju aldrig med de där franska killarna, men du hade rätt ;)

    SvaraRadera
  3. Plötsligt händer de! ;)

    SvaraRadera