söndag 6 januari 2013

Kvällsnöje

Jag har suttit och tradat lite vollyboll och dart ikväll men omsättningen är så dålig. På darten är den okej, men det är svårt att få odds matchat. En vollybollmatch jag körde omsatte 5 lax, jag hade odds upplagda i 2 set utan att få en enda spänn omsatt.

Bet365 har liveuppdateringar och det fungerar bra att köra efter dem. Det finns ingen livestream på darten men de har en virituell dartavla som visar var pilarna hamnar och poängen kommer direkt på en scorebord. Jag tycker att det är bättre än att sitta och se på matchen och försöka se vart de träffar och räkna poängen själv. Jag ska kika på dartmatchen mellan Harms - David innan det är dags att sova några timmar innan det är dags att sätta sig vid datorn igen. I natt är det mycket tennis, närmare bestämt över 30 matcher att välja mellan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar