tisdag 8 januari 2013

God morgon!

Jag tog sovmorgon här till klockan 05.00 idag. Nä, usch det har inte blivit mycket sömn hittills i år men i helgen har vi blivit bjudna på en betfairresa till Manchester och då ska jag banne mig passa på att sova. Jag sitter och ser på min medalj från New York marathon 2012 - marathonet som blev inställt när jag och Sara stod i kön i NY och skulle hämta ut nummerlappen - hur som helst så blir jag påmind om att jag måste träna idag. Hittills i år har det blivit 100% jobb och 0% träning, inte okej!
Cibulkova - Makarova 7-6 1-6 7-6
Jag bokade lite på Makarova medan jag höll på med setupen. Hon ledde med 4-2 i avgörande set mot Cibulkova, hon blev sen breakad när hon servade för matchen och förlorade tiebreaket med 7-1. Som lägst var hon nere i 1.05-1.06, så låga odds bokade inte jag men alltid skönt att börja dagen med en vinst. Dålig omsättning på matchen dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar