fredag 4 januari 2013

Berdych 1.02

Meeeen, vad sysslar Berdych med?!

Han står i 1.07 från start mot Bautista. Får ett tidigt break och går ner till 1.02-1.03, men på nått vis så förlorar han setet med 5-7 och går upp till 1.48, fortsätter sedan att ha problem i början av andra set och har 3 brekbollar emot sig. Oddset är nu runt 2 ggr. Han räddar dock breakbollarna och sen går han snabbt fram till en 4-1 ledning (dubbelbreak), vinner setet med 6-2 och går ner till 1.15. Det är Bautista som börjar serva i tredje set och får genast 15-40 emot sig men håller serven.

Vid 3-4 i Berdych serv breakar Bautista, han går ner till 1.26 från 3.2 , sen håller han serven enkelt och vinner med 6-3.

Jag hade bokat Berdych @1.15 innan han blev breakat vid första set så jag satt ganska bra till i matchen, men jag lyckas sabba det med att bl a spela när Bautista får problem i första gemet i avgörande set. Jag var så nära att lämna datorn och betet vara på Bautista efter att det stod 1-1 i set eftersom jag låg hyfsat plus och bara hade -1700 sek på på Berdych och nästan 10.000 på Bautista, men det gjorde jag inte och fick ca 2.000 minus på matchen. Känns som att så fort jag går 2 steg fram så halkar jag 1 steg tillbaka, hittar liksom inget riktigt flyt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar