torsdag 22 maj 2014

Vi kör en Federer!

Okej inte dubbla tvillingpar men väl ett!

Om allt går som det ska så kommer dessa i oktober
 
Efter att vi vant oss med tanken att börja om med en liten så kom chocken att det var två. Johannes blev överlycklig jag blev livrädd. Men nu när alla koller är gjorda och allt tyder på att det är som det ska känns det fantastiskt roligt och spännande. Och efter en jobbig start med illamående och huvudvärk så mår jag utmärkt just nu. Storasyster som snart fyller 10 år är också glad över att få två syskon.
 
Jag har inte varit så aktiv under våren på mitt Betfairkonto, jag mådde helt enkelt för dåligt för att kunna jobba. Nu är jag dock igång sen en tid tillbaka. Förra veckan gick riktigt bra. På gott och ont har jag inte hunnit få så mycket swings och därmed inte betalat så mycket avgifter, vilket visade sig igår när Betfair drog 18.000 i extra premium charge. Jag hade lite glömt av det där och hur jäkla irriterad man blir. Det är inte lätt att slå avgifterna alltså. Jaja, det blir till att jobba ännu hårdare innan det är dags att vara "föräldraledig" med de små.

5 kommentarer:

  1. Gubben din har starkt krut i pipan! Grattis

    SvaraRadera
  2. Grattis. Visste om att ni skulle få barn men inte tvillingar!!! Gud vad roligt hoppas att allt går bra hälsningar Tommy

    SvaraRadera