måndag 26 maj 2014

Måndag

Enligt forecasten för Paris ser det regnigt ut under eftermiddagen och kvällen. För mig får matcherna gärna vara avbrutna resten av dagen. Tilda går på Jr cooking school på måndagar och idag är det avslutning så vi ska strax bege oss in till stan. Jag hoppas att vi blir serverade något riktigt kulminariskt av kottarna.
 
Jag missade starten av matcherna idag. Vi åkte och handlade och sen promenerade jag hem, vilket tog sin tid. Jag har bara sprungit och cyklat den vägen förut och hade inte riktigt räknat med att det skulle ta 1h och 40 min att gå. Tungt var det sista kilometern också. Kroppen är inte vad den brukar vara.
 
Jag var tillbaka lagom till sista set mellan Shvedova och Davis började. En match som jag suttit med sen igår. Och oj, vad nära det var att jag fick in storslam. Bokade 1.01 på Shvedova när hon servade för matchen vid 30-0 5-3, hon blev breakad rakt upp och ner och sen vinner Davis första poängen i egen serv. Men Shedova breakar hem matchen. Försökte greena ut men omsättnigen var inge vidare så jag fick inte mycket alls matchat. Det är svårt också med en värdelös scoreboard.
 
Nej, nu ska jag svida om till något snyggare än träningskläder.
 
Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Magsiskt med dagliga uppdateringar på bloggen! Önskade (knappt) att man orkade själv. Keep up the good work!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du borde själv uppdatera lite oftare Sammy, duger inte med någon gång i månaden;-) Ta efter Miss Betfair

      Radera