fredag 30 maj 2014

Federer - Tursonov set 3

Oddskurva Federer efter 3 spelade set.
 
Federer spelade precis hem det tredje setet och det står nu 2-1 i set till honom. Återigen står han i startodds. Tursonov har även haft ett skadeuppehåll i slutet av tredje set. Han behandlades för ryggen,
 
Jag är lite irriterad över att Federer inte lyckades vinna i 3 raka. I det andra setet som han förlorade, hade han både 3 setbollar i följd (0-40) vid 6-5* i Tursunovs serv och sedan ledde han med 4-1 i tiebreaket.
 
Jag har velat boka Federer men han har stått för högt hela tiden så istället sitter jag mer eller mindre all in på honom istället. Vilket inte gör något för jag tror att han vinner matchen härifrån, men den tar all tid. Jag vill så gärna spela på Berdych, för jag tycker att det är ett kanonodds på honom mot Bautista. Men innan jag lyckas få korrekta odds att sälja av Federer så kliver jag inte in i någon ny match.
 
Jo, just det! Jag har ju bokat Djokivc, men den förlusten har jag redan räknat hem. Cílic är ju för dålig. Det är strax tiebreak i den matchen och även om han skulle lyckas det så tror jag att han är chanslös att vinna. Ångrar verkligen bokningen :P
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar