lördag 20 juli 2013

Mot Gbg!

God morgon! Klockan är strax 05.00 och jag har precis packat i bilen. Det är dags att bege sig söderut igen. Det blir ett stopp på tomteland i Leksand på vägen och sen möjligtvis Robbie Williams på Ullevi med Johannes ikväll om jag hinner hem i tid.

Sista matchen slutade för drygt en timme sedan. Jag har suttit framför datorn sen 11.00 i morse, så jag är ganska trött nu. Mamma ska följa med så hon får köra första biten.

Jag hade ingen vidare dag igår. Förlorade mycket på matchen mellan Verdasco - Delbonis. Usch, det där 5-2 tappet (dubbelbreak) som Verdasco hade i andra set (inkl 10 missade breakchanser i andra set) blev dyrt. Efter det hade jag en riktigt bad streak och misslyckades med match efter match. Fick dock in de 3 sista matcherna inatt så jag slutade till och med lite plus.

Nu ska vi åka här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar