fredag 19 juli 2013

19 juli

Vi har 13 grader i Jämtland i dag. Jag har varit här i snart 4 veckor och det har varit sol i 2 dagar, så imorgon åker vi hem.
 
Jag hade hyfsat flyt igår. Fick in 7 plusmatcher i rad sen åkte jag dit på den sista matchen inatt. Falla spelade mot Ebden i Bogota och jag hade lite otur i matchen, men framförallt så var omsättningen helt värdelös så jag kom inte ur mina positioner. Det var jag och en annan svensk som satt och skickade samma saker så det kändes rätt meningslöst. Dessutom så var jag sist på marknaden och då är det svårt.
 
Johanna Larsson besegrade precis svenskfödda Mathilde Johansson och är vidare till semifinal i Båstad.
 
 
Serena Williams var nominerad i till både bästa kvinnliga idrottare och bästa kvinnliga tennisspelare i ESPY Awards och hon kammade hem båda. Serena som spelar i Båstad denna vecka kunde inte ta emot sina priser personligen. På plats fanns dock Viktoria Azarenka och Maria Sharapova som även de var nominerade i kategorin bästa kvinnliga tennisspelare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar