tisdag 23 juli 2013

Måndagnatt!

Hej! Jag är tillbaka i Göteborg igen och Sveriges framsida (!) bjuder på sin bästa sida. Vi har gäster från Stockholm och de senaste dagarna har spenderats vid havet. Eftersom det var måndag igår så övervägde jag att vara hemma och jobba men Johannes övertalade istället mig att följa med till Frillesås.

Ett: så kan jag konstatera att hur trevligt jag än jag tycket Norrland är så är det ändå skönt att befinna sig där värmen är. Två: så är det guld värt att kunna jobba på nattetid samtidigt som man kan njuta av solen på dagen. Tre: så borde Betfair bli bättre på att lägga upp matcher på in play-listan. För vi som vet vart man kan hitta matcherna ändå är det inga problem men likviteten ökar knappast för att gemene man måste leta sig till livespelen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar