torsdag 30 augusti 2012

Skrällar

Jag hade hyfsat flyt igår, till näst sista matchen mellan Melzer som förlorade i 5 set mot nåt jäkla blåbär, Khan, Klan, eller vad han nu heter. Jag förlorade nästan 30.000 på den matchen så nu är jag mer eller mindre tillbaka på ruta 1 när det gäller US Open.
 
Förövrigt har det varit en del skrällar, jag har dock inte lyckats boka en enda 1.01 som har förlorat. Igår åkte Clijster ut i 2 raka, som storfavorit såklart mot Robson, och därmed avslutade hon sin karriär, i alla fall i singel hon har väl några dubbelmatcher kvar att spela. Wozniacki är också en av de sidade som är ute på damsidan. Hon gjorde en riktigt dålig match mot Begu.
 
 
Baghdatis hade en del problem mot Bachinger. Han servade för matchen i sista set men bleb breakad, vann sedan från 4-5 i tiebreak. Jag hade bokat 30.000 på 1.03, men fick inte med mig mer 1 tusenlapp på matchen trots att han var uppe i 2 ggr efter min boning.

Caroline mot Begu, mer eller mindre one way trafic upp till 1000 gånger.
Levine hade 2-0 i set och break upp i tredje mot Dogopolov, men sen tröttnade han och medans Dogopolov gjorde alla rätt och vann matchen. Jag gick in i fjärde set och fick med mig ca 10.000 på matchen.
Kim hade 5-2 i första set och ett antal setbollar, var nere 1.03 men avslutade sin singelkarriär med att förlora i 2 tiebreak. En bra match av Robson, som är en av de unga tejerna som är på  väg upp. 
Jag sitter just nu i matchen mellan Ivanovic och Arvidsson. Sofia har tyvärr bara vunnit 1 game sedan 1-2 i första set. Hon var med i de första gamen av matchen, men sen steppade Ivanovic upp och Fia har haft svårt att hänga med. Tråkigt med tanke på att lottningen på denna sida är rätt bra. Jag får i alla fall en del av förlusten från igår om inget oförutsett händer i matchen.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar