onsdag 22 augusti 2012

Dagens tips!

Jag brukar inte ge speltips. Mest av den enkla anledningen till att jag själv sällan bara gör ett spel. Men dagens bästa odds måste vara Cirstea mot Cornet. Cirsteas odds har handlats strax över 1.75 men har nu driftat ner några punkter. I alla fall så tror jag att Cornets chanser är små att vinna, jag skulle kunna spela Cirstea till betydligt lägre odds än vad hon står i nu.¨

Jag tradade Cornets förra match mot Benesova - jag gick ganska mycket back, efter att ha varit megagrön - och Cornet hade tur som fick med sig matchen. Visst hon är en talang och har en hög högstanivå, men hon är så ojämn och hon har svårt att tygla sitt humör i motgång. Dessutom så ser det ut som att hon blir trött när matcherna blir långa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar