tisdag 19 mars 2013

Tisdag

Efter lite sömn i natt så ville jag helst dra täcket över huvudet och fortsätta sova när klockan ringde vid 07.00, men efter lite frukost och mycket kaffe så var jag på banan igen. Ungefär lika sugen som jag var på att kliva upp i morse var jag på att träna, men eftersom jag redan var ute och svängde (gymmet och Tildas skola ligger bredvid varandra) så var det lika bra att få det gjort, så jag gick in och fick till ett bra benpass och 30 min på crosstrainern - men det var slitigt idag!

Har gått igenom kvällens matcher lite snabbt. Det är svårt att sia om ur de kommer att gå i de första runderna och jag missade så många matcher i den förra turneringen att jag känner attt jag inte riktigt har koll på hur de som inte är toppspelare har spelat. Både Sofia och Johanna spelar ikväll, skulle vara kul om de kunde ta sig vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar