måndag 25 mars 2013

Berdych i svenskt

Jag har totalt missat att Berdych har gått dressad i H&M kläder den senaste tiden, men i matchen mot Gimeno-Traver syndes de röda loggorna tydligt på hans kläder. Den 15 januari i år gick den svenska klädkedjan ut med att ha skrivit ett långtidskontrakt med Berdych som nu ska vara H&M:s ambassadör både på och utanför banan.
 
Berdych om samarbetet:
 
"Jag är väldigt exalterad över samarbetet. Det är H&Ms första tennissatsning och därför är det extra smickrande för mig att få äran att bli deras första ambassadör. H&M är ungt, coolt och enkelt - allt som jag tycker att kläder ska vara. Jag älskar mode och det är toppen att jag nu har H&M som hjälper mig att uttrycka det i både mina vanliga kläder och i mina träningskläder. Jag är säker på att vi kommer göra bra saker tillsammans".
 
När vi ändå är inne på Tomas Berdych och kopplingar till Sverige så satt Jonas Björkman i hans box under hans förra match i Miami. Varför vet jag inte, kanske är han bara god vän med hans tränare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar