fredag 22 mars 2013

Landskamp

Jag tror att vi lägger ner tennisen för kvällen och lägger oss i soffan och kollar på Sverige - Irland istället.

Jag är supeförkyld och huvudet spränger och det blir bara sämre av att sitta vid datorn - typiskt, 3 veckors bra träning och sen blir jag sjuk, men jag hade det på känn för Tilda låg däckat förra helgen och jag brukar vara bra på att snappa upp andras baciller.

Har spel på många mål och några höggoddsare på rätt resultat på både halvtid och heltid. Lär väl sluta 0-0 då.

2 kommentarer:

  1. Hej Miss Betfair, jättekul att läsa din blogg, hoppas Johannes börjar blogga snart igen också!

    Här kommer en säkert jättedum fråga, men hoppas få svar ändå :)

    Jag undrar helt enkelt vad det är som gör att ni tjänar pengar på era live-spel, istället för att försöka förutsäga matcherna från start? Är det marknadens reaktioner, eller är ni duktiga på att pricka in vändningar i matcherna?

    Trots allt måste man ju "göra saker rätt" även under live-spel, för att det skall bli vinst..

    SvaraRadera
  2. Tjena!

    Vad tror du/ni om Betdaq nu när Ladbrokes gått och köpt upp dem? Svårt och säga, men själv hade jag varit intresserad av att flytta. Ni måste också ha ett intresse av att gå till betdaq om likviditeten uppmanar till goda trading möjligheter. Kanske är ett känsligt ämne för er då betfair tar väl hand om er med olika typer av event. Men misstänker att kostnaden är för stor om det fanns ett annat alternativ att handla på.

    Mitt största intresse ligger i att slippa PC, vilket jag misstänker de flesta traders skulle vilja slippa. Hoppas de kan göra ett bra jobb med de där.

    Ha de fint!

    SvaraRadera