fredag 1 februari 2013

Just sayin

Kohlschreiber 3-1
Kohlschreiber står i startodds trots att han leder med 3-1 i första set. Kanske ska han inte vara så stor favorit mot Berlocq på grus och det är bäst av 5 set - men skumt, dessutom är det någon som bara vill spela på Berlocq. Antingen är det en idiot eller så är det någon som vet något som vi andra inte vet.

Jag har iaf spelat på Kohlschreiber, kommer säkert åka dit på det. Egentligen så ska jag inte beblanda mig med hans matcher över huvudtaget, för det brukar ofta bli dyrt.

Hur det går det för övrigt undrar ni? - åt helvete!

Edit: 

Kolan tog första set med 6-3. Odds: 1.30!

Ett riktigt dåligt spel av mig med andra ord. I den första Davis Cup matchen som spelades i morse, stod båda spelarna i ungefär 2 gånger, då gick Golubev ner till nästan samma odds som Kohlscreiber står i nu efter att han vann första set. Det är ju lite roligare att få över 70 punkter för ett set istället för typ 10 som i det här fallet, så tack för inget jävla skitmarknad!

What ever, jag ska ändå greena ut för att jag måste iväg och göra annat en stund. Ska dock vänta några minuter, för han måste drifta ner i odds...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar