måndag 4 februari 2013

45 min + 45 min!


Kickstartade veckan med 45 min styrka följt av 45 min intervaller och kanske kändes det lite lättare än förra veckan, även om det är marginellt.

Resultat viktnedgång efter första veckan: + 0.4 kg. Haha, måste vara alla muskler jag har byggt ;)

Igår gick det riktigt bra, ända till matchen mellan Isner och Bellucci som gick åt helvete.

Nu väntar några av de bästa veckorna för oss, vi brukar alltid dra in mycket chash i februari, så jag hoppas att den trenden fortsätter för januari gick inte så bra som det brukar göra. Alls.

Damerna spelar Fed Cup till helgen, medan ATP - spelarna är utspridda över Zagreb, Montpellier och Vina del Mar.

Jag har kikat igenom matcherna lite snabbt och ser inget speciellt värde i något av startoddsen, då jag knappt har sett någon match i år med de spelarna som ska spela idag. Så idag gäller det att följa matcherna och invänta något bra läge att kliva in i. Men först en dusch och lunch!

1 kommentar:

  1. Några frågor:

    Vad har ni bäst resultat på, ATP eller WTA?

    Tradar ni bara matchodds?

    Hur långa positioner brukar ni vanligtvis ta? En boll/game eller längre?

    Hur lyckas ni hitta överodds på höglikviditiva marknader(typ finaler osv)?

    Tacksam för svar!

    SvaraRadera