torsdag 26 juli 2012

Ram - Capdevill

Johannes önskar sig en bärbar Samsung, så jag tänkte få in ett par lappar till innan jag somnar. Men det är inte helt lätt att trada med en telefon. Överblicken på oddsen är bra och det funkar att räkna poäng själv med hjälp av marknaden, men jag har svårt att hinna ta bort omatchade vad och jag får mer eller mindre räkna med att bli överkörd varje gång jag lägger upp ett odds. Så det blir inte så många trades, förutom några fåtal mellan gamen och seten.

Det positiva med få moves är att det är svårt att trassla in sig men å andra sidan så måste jag vara beredd på att ta eventuell förlust om matchen går åt fel håll. Sitter jag vid en dator så kan jag trycka på för att försöka få bort minuset om jag ligger fel när en spelare får ett övertag i matchen, men med bara iPhonen som redskap vågar jag inte det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar