söndag 1 juli 2012

Em-final Spanien - Italen

Tänk att em snart är över. Det var så stor förväntan innan, vi var också nere i Kiev och såg Sverige - England. Grym stämning!

Jag är ingen fotbollstrader över huvudtaget. Vi brukar säga att vi livnär oss på tennis medan hästar och fotboll är en hobby. En dyr sån.

Men ibland händer det att jag gör något bet. Mest för kul skull när det är dags att se någon match. Jag brukar för det mesta spela på över. Det är ju alltid roligt när det blir mål.

Em-final strax och idag jag har lagt 1000 sek @ 1.48, på +2.5 och 1000 sek @ 1.20 på +3.5. Sen har jag även lagt 200 sek @ 17.5 på 1-2.

Jag håller btw på Italien, men jag tror att Spanien är bäst när det gäller och vinner. Men kom igen nu, låt oss få sen några mål!

Johannes har laddat hela dagen inför finalen. Tältet är fullt med gäster och käk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar