lördag 10 augusti 2013

Logging off

Hej!
 
Jag sitter på Landvetter och ska strax sätta mig på ett plan till Alanya. Varken Johannes eller Tilda ville följa med så jag får åka själv. Eller jag ska möta upp min mamma som redan är på plats.
 
Eftersom tennisen inte har startat förrän klockan 17.00 denna vecka så har vi spenderat dagarna nere i Frillesås med Johannes familj för att sedan åka hem och jobba.
 
Forbes har listat de kvinnliga idrottarna som tjänar mest sedan juni 2012 och flera av tennisstjärnorna finns i toppen. Maria Sharapova ligger för 9:e året i rad på plats 1 då hon under 1 år har tjänat 29 milj dollar genom bl a prispengar, sponsorer och hennes godisföretag Sugarpova.
 
Serena Williams har under samma period dragit in 20.5 milj dollar. Hon är den kvinnliga idrottare som tjänat mest i prispengar med sina 8.5 milj. Totalt i sin karriär har hon spelat in 47 milj dollar.
 
Na Li har tjänat 18.5 milj dollar, Azarenka 15.7 milj dollar, Wozniacki 13.6 milj dollar, Radwanska 7.4 milj dollar och Ivanovic 7 milj dollar.
 
Det är många bra matcher idag. Inte bara i de i Canada utan även kvalmatcherna till masterturneringen som äger rum i Cincinnati nästa vecka. Jag har lagt ett bet på Na li @ 1.33 som får bära eller brista. Jag tycker iofs att oddset är dåligt men jag har precis klivit in i PC 2 så förlusten blir inte så stor om jag misslyckas.
 
Nu ska jag boarda här. Wi fii på hotellet så vi hörs från Turkiet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar