torsdag 30 maj 2013

Trada Slams

Hur brukar ni trada slams? Det är ju nästintill omöjligt att köra korta positioner när livescore är så långt efter.
 
Ja, jag håller med det är svårt att skicka boll för boll, jag har blivit överkörd flera gånger så i vissa matcher väljer jag knappt att trada i gamen över huvudtaget.
 
Jag försöker välja mina matcher med omsorg. Är det ingen courtsider på banan så hinner man ju vara först ibland med hjälp av scoreboarden men det är svår att skicka större belopp innan man är säker på vem som vann bollen eftersom dem visar fel ibland. Jag sitter med bet365, slamtracken och tennisforms scorebords uppe och det pendlar vilken som är snabbast, ibland släpar det ett par bollar.
 
Annars gör jag som vanligt och går efter marknaden. 

Livesändningarna är som vanligt för långt efter för att använda sig av men det är ändå att föredra att ha bilder så att man får sig en uppfattning av matchbilden och har kolla på skadepausar och regnavbrott.

Jag gillar regnavbrotten, där kan man alltid tjäna några kronor även om det är lika trist som att se på färg som torkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar