fredag 17 maj 2013

Berdych vidare

 
Chokovic förlorade från 1.01 idag. 1.9 milj omsattes på 1.01 och ungefär lika mycket på 1.02, Berdych handlades även över 100 gånger. Djokovic tappade 6-2 5-2 (30-30) till 6-2 5-7 4-6.

Var mycket röd när Berdych servade för matchen vid 5-4, men tack vare att han tappade 40-0 till 40-40 och gick upp till 1.40 så blev förlusten minimal, men det är helt otroligt att man inte lyckas någonting när världsettan torskar från 1.01. Förlorade på set 1 och 2 vinnare också. Fick iofs in en del när han förlorade mot Dimitrov i Madrid förra veckan så vi ligger iaf inte back på Djokovic förluster under dessa 2 masters.

Nadal har tagit första set mot Ferrer och jag har bokat Nadal. Jag hoppas att Ferrer får en stor ledning i andra set för då ska jag trycka på på Nadal. Ferrer kommer säkert minst att behöva dubbelbreak för att ta ett set på Nadal, han brukar inte spela bra i ledning mot honom.

Igår hade vi bokat Nadal från start mot Gulbis och lät bettet vara (förutom att jag sålde av risken när Gulbis ledde med 1-0 i set) och då fick vi ingenting på matchen när Nadal vann, idag ska jag inte göra om samma misstag om jag får chansen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar