torsdag 19 september 2013

Looki, looki...

Uppgjord match i Metz mellan Kholschreiber och Berlocq!


Varningssignal 1: oddsdrift på Kholscheriber innan start

Varningssignal 2: nästan alla spelbolag har tagit bort matchen

Varningssignal 3: Kholscheriber tar första set men står över långt över startodds trots att servar först och är obruten i andra set.

Varningssignal 4: Även Bet.365 stängde matchen nu i slutet av andra set.

Tiebreak nu andra set men jag kan inte se något annat än en vinnare i den här matchen. Berlocq!

2 kommentarer:

  1. Instämmer. Åkte själv på en nit.

    Driftade odds pre-game:
    Player home odds: From 1.19 to 1.34
    Player away odds: From 5.76 to 3.86

    Däremot började det oddsmässigt hända saker först efter att Kohl vunnit första gem i andra set (Kohl vann även första set). Mycket märkliga oddsrörelser där. Såg inte matchen själv, men kan inte varit så att det ryktades om skada innan matchen, och att i början av andra set syntes tecken på skada?

    //Droid

    SvaraRadera
  2. Hej Cecilia!

    Jag jobbar liksom du på att trada på Betfair. Jag undrar hur ni tacklar extra-premium charge? Nu swingar jag betydligt mindre än er så jag får helt enkelt ta smällen och betala 40 % men hur gör ni som verkar ha en del förlustveckor? En lite mer livspusslande fråga är hur det blir med dagis och sådant när ni båda saknar "formell" anställning? Jag hade tänkt lära min sambo trada nu så att vi kan jobba i skift för att åtminstone en av oss ska kunna jobba ostört när det blir dags för barn. Hur har det funkat för er?

    Är väldigt tacksam för svar!

    Mvh Fredrik

    SvaraRadera